Utlottning av "Tasty Health favoriter"-paket!!

Dags för en ny utlottning tycker jag och den här gången har jag samlat ihop en massa godsaker 🙂

Jag får hem prov på olika produkter med jämna mellanrum och jag köper själv hem en massa nya saker…som jag oftast inte hinner testa innan jag köper något nytt och sakerna jag köpt hamnar längst bak i skåpen. Och det är ju väldigt dumt att produkterna går ut och får slängas istället för att användas, eller hur!?
Därför har jag samlat ihop mina favoriter som jag lottar ut till en av er!

Paketet består av:

1 paket Shiritakinudlar
1 påse FitNutz (precis som PB2 – fettreducerat jordnötsmjöl)
1 påse torkade osötade tranbär
1 påse Ekorren ekologiskt godis
1 påse De Bron sockerfria cola-nappar
1 påse frystorkade jordgubbar
1 förpackning Carb Zone Low carb pasta
1 paket grön te
1 påse Pure MPC vanilj (casein) från Proteinbutiken
1 burk Protein Pancake Mix från Proteinbutiken
1 flaska mandelarom
1 förpackning EcoMil mandelgrädde (matlagningsgrädde)
1 burk Kokosolja
1 flaska Sriracha chilisås
1 förpackning Cavalier Sockerfri Steviachoklad
1 ”gym-påse” (där du kan stoppa nycklar) och kort

Inte illa va!!??

Vad behöver du göra för att vara med i utlottningen då?

1. Gilla och dela Tasty Health Facebook sida
2. Kommentera detta inlägg med: Ditt namn, Emailadress, Att du gillat och delat och En kort förklaring varför just du ska vinna.
3. Kommentera detta inlägg senast torsdag 27/2 kl 23.59.

Vinnaren utses och meddelas på bloggen och via mail på fredag 28/2. Lycka till!

162 reaktioner på ”Utlottning av "Tasty Health favoriter"-paket!!

  1. Elsa Hassler heter jag, min mail är elsa-h@hotmail.com och har gillat och delat din grymma facebooksida!

    Skulle bli överlycklig om jag vann detta paket eftersom jag tycker det är så roligt att experimentera i köket och kunna bjuda vänner och familj på god mat/goda bakverk som dessutom gör kroppen gott! Är student och har knapert med pengar och är därför väldigt begränsad vad gäller de roliga (och ofta dyra produkterna).

    Denna vinst skulle också passa perfekt nu, eftersom jag fyller år om några veckor och planerar ett stort släktkalas då jag vill bjuda på lite nyttigare godis och kakor, släktingarna är så nyfikna på mina framgångar i köket! Skulle vara toppen att använda dessa produkter till detta kalas och bli som en extra present för mig. Vore verkligen superkul!

    Kul med tävling, lycka till med podcasten. Tycker den första var super!

    Gilla

  2. Amanda Björneskog
    Mandolina_95@hotmail.com
    Jag har gillat och delat 🙂
    Jag har följt din instagram i nästan ett år nu och varit väldigt inspirerad. Dock har jag aldrog kunnat testa dina recept för jag inte riktigt vet vad det är för produkter och så vidare. Denna veckan har jag bestämt mig och är riktigt motiverad, till och med gjort egna proteinbars!! Men om jag skulle vinna hade det varit en stor push i rätt riktning 🙂

    Gilla

  3. Emilia Persson
    emilia.persson.91@gmail.com
    Jag har gillat och delat!
    Först och främst, tack för en inspirerande blogg och massor av goda recept! Pojkvännen hittade din blogg för ca. ett halvår sedan och efter det har vi varit fast! En sedan många år styrketränande pojkvän har inspirerat mig till att börja träna och vi försöker nu göra träning och matlagning/bakning till en rolig aktivitet ihop. Dina recept hjälper oss på vägen och då dina recept är sockerfria har detta även varit en stor hjälp då jag är diabetiker. Har även tack vare dina otroligt goda och visuellt underbara recept fått min familj att göra fullt med muggkakor och muffins, haha! Skulle gärna vinna dessa finfina priser då detta hade gett mig och min sambo ännu mer inspiration och då denna typ av kost visat sig bra för mitt blodsocker skulle det varit viktigt för mig 🙂

    Gilla

  4. Jag har gillat (redan för ett bra tag sedan nu ;P) och delat.
    

Det vore otroligt kul att få prova på lite nytt. Med all stress den senaste tiden (privat och skola) så har jag ”fastnat” i ett slags träsk där jag inte variera mina måltider… Det är förvisso nyttig mat (makrill, ägg, havregrynsgröt, keso, frukt och grönt) men fantasin lyser med sin frånvaro och orken att hitta på nya roliga saker finns väl inte där helt enkelt. Ett paket med dina favoriter kanske skulle kunna krydda upp min vardag lite igen?!
    Kram på dig
    Andrea Weidling
    andrea@monicaweidling.com

    Gilla

  5. Gillat och delat din FB-sida 🙂
    Emma Andersson
    emmaa890@gmail.com
    Tack för en superbra blogg, följer dig både där och på Instagram och jag tycker du är en stor inspirationskälla! Du har fått mig att tänka på ett helt annat sätt när det kommer till recept, kost och livsstil i allmänhet.
    Jag tycker alla dina recept är inspirerande och tycker mycket om att testa nya saker. Tyvärr hade jag fastnat i vardagsträsket när det gäller mat. Det har ofta blivit den gamla vanliga maten på grund av inspirationsbrist, men det ska det bli ändring på från och med nu! Det finns så mycket nytt och spännande att testa, och flera av de produkter du lottar ut finns på min att inhandla-lista. Dock sätter ekonomin just nu gränser för inköp av allt för mycket nya produkter och därför hade det varit perfekt att vinna dem i den här tävlingen!
    Håller alla tummar jag har att jag vinner 🙂
    Stor kram!

    Gilla

  6. Jag vill sååå gärna vinna dessa produkter! Älskar din blogg & alla dina recept! Har blivit besatt av att testa olika recept & gillar mest kombinationen nyttigt, gott & nyttigt! I mitt skafferi finns protein-pulver & en del mjölsorter. Men med dessa produkter skulle jag kunna testa ännu fler av dina recept 😉

    Har självklart gillat din sida på fb! Min mailadress är: jennwuopio@hotmail.com

    Gilla

  7. ”Lite godare, lite bättre” är mitt vardagsmotto i köket, och med dessa produkter skulle jag verkligen kunna lägga till ”lite roligare” också. Därför vill jag vinna!

    Katrin är mitt namn och kam.olausson@gmail.com är min mail.
    Jag har gillat (sen länge) och delat på FB 🙂

    Gilla

  8. Hallllooojj!
    Jag hade såååå gärna vilja vinna det här paketet. Jag har satt igång med träningen på allvar efter min graviditet. Jag har alltid tyckt om och träna men under graviditeten tappade jag mycket muskler och kondition. Nu när jag är igång igen så mår jag så bra. Det är kul att fått in träningen som en grej i vardagen och någonting man tycker är kul och ser framemot. Jag ÄLSKAR ju godis och chips och allt som har med slisk och göra men har varit ifrån det nu i 2 månader. Med dina recept kan jag verkligen äta gotta och må bra samtidigt. Jag provade senast i går din underbara cheesecake som jag har skrivit om på min blogg. Jag önskar att jag kan vinna det här paketet som en start och prova på fler godsaker på din blogg.
    Jag har gillat på fb och även länkat dig på min blogg.
    Jennifer heter jag och jenna.sundqvist@hotmail.com är mailen. 🙂

    http://septemberbarnet.vimedbarn.se/nyttig-jordgubbs-cheesecake/

    Gilla

  9. Hejhej

    Vill gärna vinna 🙂 vem vill inte ….jag arbetar som kock och provar gärna nya saker …..jag blev gluten och laktoskänslig förra året och kämpar med att hitta saker jag kan äta ….älskar att baka……är även gastric by pass opad för 14 år sedan därav min känslighet ….älskar gosaker och tycker alla ska ha de även som fitness eller som mina ADHD barn som inte tål vanligt socker .…dom älskar att prova mina hembakta bars och godisar …..hoppas på tur ….gillat och delat ….PS jag har tur i kärlek DS 😀 kram och tack för inspiration Lisa

    Lisajohansson70@gmail.com

    Gilla

Lämna en kommentar